نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چه ستاره ای خواهد شد ! پاسخ منفی به بارسا و سیتی برای بازگشت در سال 2018

چه ستاره ای خواهد شد ! پاسخ منفی به بارسا و سیتی برای بازگشت در سال 2018

بر اساس اعلام رسانه های کشور ایتالیا، باشگاه یوونتوس به درخواست دو باشگاه بارسلونا و منچستر سیتی برای خرید پل لیرولا مدافع راست این باشگاه پاسخ منفی داده و در صدد است او را به زودی راهی تورین کند.

 

بر اساس این خبر:

 

پل لیرولا که یکی از استعدادهای فوتبال دنیا به حساب می آید، مورد توجه دو باشگاه ثروتمند دنیا قرار گرفت اما یوونتوس به سرعت درخواست آنها را در این رابطه رد کرد.

 

این بازیکن برای کسب تجربه و امادگی بیشتر به باشگاه ساسولو قرض داده شده و در سال 2018 به تیم یوونتوس باز خواهد گشت.

 

گفتنی است، بارسلونا زمانی که این بازیکن در اسپانیول فوتبال خود را دنبال می کرد به دنبال او بود اما در نهایت یووه موفق به خرید این ستاره ی جوان شد.

 

آشنایی با لیرولا:

 

او یک استعداد فوق العاده در دفاع راست بوده، در سال 1997 متولد شده و 2015 از آکادمی اسپانیول به صورت قرضی پریماورا منتقل شده است و سپس با پرداخت 700 هزار یورو تابستان گذشته دائمی شد. گرچه او همین الان 4 برابر این مبلغ می ارزد، پل قبل از پیوستن به یوونتوس 90 دقیقه در تیم اسپانیول 2 بازی کرده بود. او هم اکنون جز نفرات ثابت تیم گروسو بوده و در مجموع 31 بازی کرده، 3 گل زده و 7 پاس گل داده است، او همین الان هم دارد با دفاع راست های برتر اسپانیایی مقایسه می شود و با سطح بالایی که نشان داده آماده ی بازی در رده ی بزرگسالان است و تیم های اسپانیایی از جمله بارسلونا خواهانش هستند.

 

طرفدار یووه:

 

او در نمایش هایش نشان داده که علاوه بر حمله رویکرد دفاعی فوق العاده ای دارد. این بازیکن 19 ساله سبکی اسپانیایی دارد به این معنی که بیشتر دوست دارد در کناره ها به جلو بتازد تا اینکه به وظایف دفاعی محدود شود ولی لیرولا از این لحاظ هم در حال پیشرفت بوده و توانایی اش در بازیخوانی قابل توجه است وی در گفت و گو با تلویزیون باشگاه اعتراف کرده که استفان لیختشتاینر الگویش بوده و امیدوار است که روزی به استانداردهای این ملی پوش سوییسی برسد، چیزی که به اندازه ی هم پستی هایش در لالیگا هجومی نیست. او هنوز با تیم اصلی یووه بازی نکرده است، اما یووه با اینکه به چند دفاع راست لینک شده ممکن است بخواهد پولش را ذخیره کند تا این جوان آینده دار اسپانیایی وارث ردای قطار سوییسی شود. پل از کودکی طرفدار یوونتوس بوده است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: